Shop Mobile More Submit  Join Login
twin dragons by LadyXiao twin dragons by LadyXiao
i haven't submitted anything in a long time so i decided to fix up this doodle....does it even look like a tattoo? ^^; markers and photoshop
Add a Comment:
 
:icondtimbers:
dtimbers Featured By Owner May 13, 2013
It sure caught my eye. Please do more like this. Being female, I would prefer the soft colour rather than black lines.
You are very talented, good luck with your future work.
Reply
:iconsim1benech:
sim1benech Featured By Owner Mar 26, 2013
LOVE this!! This is exactly what I'm looking for--even the colours, beautiful! I would love this as a tattoo!
Reply
:iconjonatz1110:
jonatz1110 Featured By Owner Aug 30, 2005  Hobbyist Digital Artist
wow...love the design and colors! ^_^
Reply
:iconser:
ser Featured By Owner Mar 24, 2005  Hobbyist Digital Artist
i love the total minimalism - gj :)
Reply
:iconladyxiao:
LadyXiao Featured By Owner May 1, 2005
thx! =)
Reply
:iconshi-chan:
shi-chan Featured By Owner Feb 25, 2005
Oh wow, that would be such a great tattoo! I've seen other dragon tats that are just cool complicated with cool much color. These are really nice ;D
Reply
:iconabinadi:
Abinadi Featured By Owner Dec 26, 2004
thats great. if i liked dragons a whole bunch, *this* would be the tatoo id want. good job :)
Reply
:iconkorimitsu:
korimitsu Featured By Owner Nov 7, 2004
This is wicked awesome.
I like the elemental design. You should do one with the other elements as well ^_^
Reply
:iconladyxiao:
LadyXiao Featured By Owner Nov 7, 2004
yay thx :) hmm...good idea :D
Reply
:iconxcrashandburnx:
xcrashandburnx Featured By Owner Sep 1, 2004
nice work. i like how it's so simple. it's amazing.
Reply
:iconladyxiao:
LadyXiao Featured By Owner Sep 2, 2004
hehe thx :)
Reply
:iconcute-girl-nick:
Cute-girl-nick Featured By Owner Jul 25, 2004  Hobbyist General Artist
cool i love the coleres im thinking about geting another one
Reply
:iconsubzero7degrees:
subzero7degrees Featured By Owner Jul 21, 2004
Very cool
Reply
:iconladyxiao:
LadyXiao Featured By Owner Jul 23, 2004
thx :)
Reply
:icontoymachine11:
toymachine11 Featured By Owner Jul 21, 2004
that looks awesome...very interesting :nod: :D +fav
Reply
:iconladyxiao:
LadyXiao Featured By Owner Jul 23, 2004
hehe ty!
Reply
:iconblackwhite:
BlackWhite Featured By Owner Jul 20, 2004
i love how you draw your dragons ;) i swear my cuz made a screen of your other dragon one, but dunno when he's gonna turn it into a t-shirt.
Reply
:iconladyxiao:
LadyXiao Featured By Owner Jul 20, 2004
hehe thx :D i just love dragons....o.O tshirt??!
Reply
:iconjak22:
jak22 Featured By Owner Jul 20, 2004
wow i love the colours and the movement in this!
great work :).
Reply
:iconladyxiao:
LadyXiao Featured By Owner Jul 23, 2004
thx :)
Reply
:iconmorbidflight:
morbidflight Featured By Owner Jul 19, 2004  Hobbyist Writer
its simple and elegant. and very very pretty. i loves it :+fav:
Reply
:iconladyxiao:
LadyXiao Featured By Owner Jul 19, 2004
thx!!! i really appreciate ur comments and +fav :)
Reply
:iconmorbidflight:
morbidflight Featured By Owner Jul 19, 2004  Hobbyist Writer
^^ lol
Reply
:iconzylia:
Zylia Featured By Owner Jul 18, 2004
It looks so cool, dude you should go into tattoo design!
Reply
:iconladyxiao:
LadyXiao Featured By Owner Jul 19, 2004
haha thx :D i'll think about it ;)
Reply
:iconmiru:
Miru Featured By Owner Jul 17, 2004
It's so pretty!! Nyah, I want to be a dragon! :p
Reply
:iconladyxiao:
LadyXiao Featured By Owner Jul 19, 2004
yes!!! dragons r cool :boogie:
Reply
:iconsadangeleyes:
sadangeleyes Featured By Owner Jul 17, 2004
Dude I don't usually use any color in my tattoos, but yours is awesome! Keep it up, because that's really, really cool. The Color contrast is like... cold and hot... ya know? It's really cool! :-D

::Lauren::
Reply
:iconladyxiao:
LadyXiao Featured By Owner Jul 19, 2004
thx so much :D
Reply
:iconklaevansphotography:
KlaEvansPhotography Featured By Owner Jul 17, 2004  Hobbyist Photographer
cool design. I like the colours!
Reply
:iconladyxiao:
LadyXiao Featured By Owner Jul 19, 2004
thanks! ^^
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 864 × 936




Details

Submitted on
July 17, 2004
Image Size
126 KB
Resolution
864×936
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,143
Favourites
93 (who?)
Comments
31
Downloads
2,496
×